dijous, 18 d’abril del 2013

INFANTIL MASCULI. JOAN LLADO : EL QUE MES M'AGRADA DEL VOLEI ES REMATAR I TREURE

En Joan Lladó es un jove solleric de tretze anys que des de fa cinc anys forma parta de la familia del CVS. Iniciat a l'escoleta municipal, tot i ser infantil de primer anys, ara ja es mescla amb els cadets del club sense desentonar gens. Juga de receptor atacant per z4 i es una de les grans sorpreses de la temporada.


Pregunta : Com vares començar a jugar a volei?

Resposta : Va ser fa cinc anys que vaig començar a l'escoleta d'estiu i després de dos anys en Pep Campillo ens va proposar entrar al club.

P : Qué és el volei per tu?

R : En aquest moment és el més important a part dels estudis hi he fet molts d'amics i m'ho pas molt bé.

P : Joan estas fent una gran temporada, quin és el secret?

R : Procuro donar el millor de jo a cada entrenament i partit.

P : A la lliga infantil d'enguany duis una trajectòria impecable, amb nomes dos jugadors nous, tot i que molt importants (Xisco i Jordi). Quina es la vostre manera de jugar els partits per no haver perdut cap set fins ara?

R : Estar tots concentrats desde el primer moment. Es el que ens demana l'entrenador i de mica en mica ho estam aconseguint.

P : Quin paper juga la preparació mental als vostres partits?. Es mes important enguany?

R : Fins ara no hi havia tanta preparació. Enguany durant sa setmana ja anam preparant els partits.

P : I la tècnica? Penses que es important en la vostre preparació?

R : Tot en conjunt es important però amb una bona tècnica tens mes possibilitats d'un bon resultat.

P : Aquesta temporada jugues a dues categories, quant vares començar enguany pareixia una cosa molt difícil jugar amb els més grans.Que en penses ara?

R : Es veritat que es canvi costa una mica. Això de jugar amb els grans imposa pero ara, després d'aquests mesos me trob molt a gust.

P : Quina es la gran diferència?

R : Jo crec que es la forma de jugar i que de cada any anam creixent més com equip i jugador.

P : Vos ajuden en els moments dificils els ''majors''?

R : Si sempre ens ajuden i ens donen confiança.

P : Que es el que mes t'agrada del volei?

R : El que mes m'agada es rematar i treure.

P : Amem Joan xerrant d'estudis, entrenaments, partits. Com ho dus?

R : Es fa dificil compaginar-ho tot, perquè sabem que ens agrada molt el volei però no podem deixar de banda els estudis.

P : Que en penses, hi ha temps per tot?

R : Jo crec que si perque si t'esforces i t'organitzes es pot compaginar.

P : Joan, ara que nos mos sent ningu, els teus entrenadors son dos sargents. Quina es la teva opinió?

R : La meva opinió es que m'agrada que siguin sargents perque jo vui ser un bon jugador.

P : Que ta pareix en general el CVS?

R : Em pareix un gran club amb molts bons equips.

P : D'ara en endavant quedan dos partits cadets i un infantil llavors ja venen els Campionats d'Espanya. Això ja son paraules majors, competir a sa peninsula, equips que no coneixeu, penses que estau preparats?

R : Jo crec que si feim feina per assolir un bon rendiment com fins ara, podem tenir bon resultats.

P : Ara Joan si haguesis de trobar una paraula per descriure el que estas visquent, quina seria?

R : Felicitat.

P : Ja s'acosta l'estiu i ja hem de començar a xerrar del volei platja. Els infantils de l'any passat varen deixar el llistó molt alt, que en penses, podeu fer bona campanya enguany també?

R : Jo crec que si. Entrenant be segur que tendrem opcions de fer coses importants.

P : I per anar acabant com creus que viuen els pares que tengueu tant de trui? Com tu be saps els hem de tenir contents!.

R : Els meus pares em recolzen i procuren acompanyarme a tots els partits. A canvi em demanen bones notes.

P : Joan segur que mos deixam alguna cosa, voldries afegir res?

R : Estic molt content de fer aquest esport, amb els meus company i entrenadors.


Moltes gràcies Joan i molts d'anys CVS.